Followers

Saturday, June 4, 2011

03 FeB 2011 My- E DaY..KenangAn ManIs Kau DaN Aku..(Nora Eddy)..


 03~02~2011 merupakan hari gembira buat aku...hari pertunangan antara aku dengan orang yang bakal menjaga aku satu hari nanti ~ EDDY. InsyaAllah...he3..macam gak aku kene buat untuk pesiapan..naseb baek ade member2 yg prihatin sgt...Zaza, Za n Fizah. Doranglah yg banyak tolong aku sampai hari majlis berlangsung...Thanks Korang...he3..

                                          My Friends: Fizah, Zaza n Za
 
Antara gubahan yang dorg wat:




Untuk baju yg aku nk pakai mase bertunang tu, aku beli sendiri je, xnak sewe coz aku nk simpan buat kenangan di hari tua..he3..lagipon aku nk pakai lain kali..hahahaha...baju tu aku beli kt Penang ditemani sahabat2 karibku..
Macam2 kene cari, aku beli tudung n vail..warne kelabu..kebetulan mase beli tu hari ujan...cian dorg, sehati sejiwa redah ujan ngan aku..barang2 yang nak diberi kat eddy lagi..kene gi Kamdar, Billion n kat mane tah lagi...lupe dah..
Seminggu sebelum majlis aku balik kampung...rase takot pon ade..sampai Johor, aku pon pegi lah beli cincin ngan eddy..yang 1 lagi nanti Along Edy belikan..Sampai kat umah aku hari dah petang..abah aku punyelh risau..he3.aku pon bitaula.."saya xgi mane2 pon, beli barang je tadi..he3"..

Dalam minggu tu, aku sebok kemas umah...abah plak sebok tambah simen nak wat lantai depan..he3..cian abah..naseb baek ade Apih, adek aku yg no-3..die rajin tolong abah...Then, 2 hari sebelum majlis tu sahabat2ku pun sampai dari Perlis...dorang la yang menyebokkan diri, bertungkus lumus menggubah hantaran aku...he3..even untuk first time...cantik..comel..macam orang yang menggubahnye..
Tibalah hari yang dinanti...Eddy bertolak dalam pukul 11am dari umah die (Pasir Gudang) n jumpe ngn family die kat Kota Tinggi..Orang dapo dah siap masak..Cik aku yg sorang tu pon sebok gak...die la yang banyak tolong mak aku kat dapo. beli barang2 untuk kenduri..TQ Cik..

                                          Aku n Cik

Jam dah tunjuk kol 1pm...patutnye Eddy n the rombongan dh dekat sampai, tapi aritu dorg terpakse menunggu akak Eddy (Ude) dr KL, lame lh jugak...1.30pm...xsampai lagi...dorg kt Surau Kg. Padang, singgah coz nak solat Zuhur dulu... Dah dekat dah..he3. Tersenyum jelh aku..ha3... Ringkasnye, dalam kol 2pm family Eddy sampai...Azrul adek member aku(Zaza) yg sukerela nk jd photographer aku aritu, dah siap sedia nk ambik photo Eddy n seangkatan kt luo sblm masok umah. Yang lawaknye Azrul tersilap org, org yang disangka eddy tu bkn Eddy tp abgnye Eddy...Abg Ejat...ha3....Azrul kete muke nk serupa..tu yg die tersilap org...waktu tu eddy tunggu kt kereta...mane bleh dtg kt umah...ha3... 

Then, bermula miting dorg...aku dok dlm bilik ngn perasaan terketar2...tiba2 dorg pnggil keluar, rase ketarnye xsiape tahu.ahai......................n sewaktu mak Eddy nk sarung cincin, tangan aku menggeletar macam ape tah...ish malunye...adeiii...mak...tolong..!!!!!!!!!!!



Pastu dorang pon pegi makan...then, dorg balek lepas tukar barang..Terima Kasih abah, mak, cik, adek2 spupu, adek2 aku, zaza, za, fizah n sume yang membantu...Aku sa.............yang sume....

                                          Abah n Mak aku

 
Aku n Family, Apul plak xde kat cni...

                                                       Aku n Apul

                                          Hehehehehehe....

No comments:

Post a Comment

Hi....leave ur message here...tq.. ;) ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...